FANDOM

Sasha Silver
Płeć Kobieta
Rodzina Jim Silver, Gail Silver
Przyjaciele Paige, Callie, Heather, Alison, Nicole, Książę
Wrogowie Jasmine
Koń Książę
Chłopak Jacob (były niedoszły)

Eric ( były)

Sasha Silver - główna bohaterka serii "Akademia Canterwood Crest, właścicielka Księcia, narratorka w książce, zawodniczka w reprezentacji młodzików.

Wygląd Edytuj

Sasha ma ciemnoblond proste włosy i zielone oczy. Jest szczupła.🐎

Relacje Edytuj

Callie Edytuj

Relacje Callie i Sashy bywały różne. Dziewczyny gdy Sasha przybyła do szkoły zaprzyjaxniły się i wspierały. Gdy jednak Callie uznała, że Sasha spotyka się z Erikiem straciły kontakt. Pogodziły się, lecz tuż po tym Sasha dowiedziała się, że Callie chodzi z Jacobem. Dziewczyna zraniła ją i główna bohaterka nie chciała z nią rozmawiać. Pogodziły się przy kontuzji Black Jacka. Potem w szóstej części, dziewczyna skłamała, że chciała odbić jej Jacoba, by chronić ich związek. Callie do teraz jest wściekła na Sashę.

Eric Edytuj

Sasha poznała Erica w styczniu gdy przyjechał do Canterwood. Szybko się zaprzyjaźnili. Eric wspierał ją we wszystkich chwilach, a następnie wyznał, że od dawna Sasha mu się podoba. Zostali parą. Byli razem szczęśliwi, ale na imprezie urodzinowej Sashy ich związek się rozpadł; Eric myślał, że Sasha chce wrócić do Jacoba. Długo byli skłóceni, ale pogodzili się i zostali przyjaciółmi.

Heather Edytuj

Sasha zaczęła katastrofalnie swą znajomość z Heather; spowodowała upadek dziewczyny. Heather dokuczała jej w pierwszych częściach i odnosiła się do niej z pogardą oraz niechęcią. Później stopniowo nawet polubiła Sashę. Niekiedy jej pomagała. Teraz lubią się, rozmawiają i przebywają ze sobą.

Jacob Edytuj

Na początku serii Jacob podobał się Sashy. Gdy jednak wyszło na jaw, że chodzi z Callie, nie chciała z nim rozmawiać. Potem ich stosunki się poprawiły. Ale przed wakacjami, Jacob wyznał, że Sasha nadal mu się podoba. Dziewczyna twierdziła, że nie mogą być razem. Potem Jacob zerwał z Callie. Po feriach zimowych, gdy Heather pisała do niego maile, spotkali się i Sasha wyznała, ze chciałaby się z nim spotykać. Udało im się wszystko pogodzić, a teraz są razem szczęśliwi.

Książę Edytuj

Sasha dostała Księcia gdy miała 8-9 lat. Na początku, trudno im było się zgrać. Koń uciekał od niej na pastwisku, podczas jazd ją zrzucał. Przez kilka tygodni nie potrafili się zrozumieć i dziewczynka prawie żałowała kupna. Potem jednak zaczęli ze sobą współpracować. Wiele razem przeszli.

Sasha kocha Księcia. Troszczy się o niego i uwielbia z nim przebywać. Pracuje z nim na różne sposoby i wzmacnia ich więź. Nigdy nie chciałaby zrobić mu krzywdy.

Paige Edytuj

Na początku siódmej klasy, Paige i Sasha mocno się ze sobą zżyły. Paige pomagała przyjaciółce z nauką. Zawsze się wspierały i potrafiły pocieszyć. Były szczęśliwe, gdy druga odniosła jakiś sukces.

Po przyjęciu urodzinowym Sashy, Paige nie uwierzyła w kłamstwa, które opowiedziała jej przyjaciółka. Między nimi pozostawało napięcie. Sasha długo nie przyznawała się, ale podczas szkolnego festynu wyrzuciła wszystko z siebie i wyznała Paige, że kłamała by chronić Jacoba.

Kiedy Sasha dowiedziała się, że Paige opowiedziała Callie prawdę o przyjęciu urodzinowym, była wściekłą i rozczarowana. Przeprowadziła się do Brit i do teraz pomiędzy nimi relacje są średnie.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki